ClickCease המדריך של שנת 2023 לטיפוח נכון של עור הפנים – Zeina Beauty

משלוח חינם מעל 299 ש"ח

המדריך של שנת 2023 לטיפוח נכון של עור הפנים

פורסם ע"י Sana Shehadeh בתאריך

רבים נוטים לחשוב כי עור הפנים שלנו מושפע ברובו מן הגנטיקה שלנו אך מדובר בטעות מן היסוד. הרגלי הטיפוח היום-יומיים שלהם והדרך בה אנחנו מתייחסים אל הפנים שלנו ואל עצמנו בפרט משפיעים בצורה ישירה על עור הפנים שלנו, על החיוניות שלו ועל הברק שבו. ריכזנו עבורכם בזינה ביוטי מספר רחב של טיפים שיעזרו לכם לטפח את עור הפנים בצורה נכונה.

לא שוכחים לשתות מים

אם אנחנו נסתכל על מבנה הגוף שלנו אנו נראה כי רובו מורכב ממים. מים עוזרים לנו לשמור על הבריאות האישית שלנו אך משפיעים גם לא מעט על עור הפנים שלו. שתייה של לפחות כ – 8 כוסות מים ביום (מתאמנים צריכים לשתות 12.5 כוסות מים) תהיה בעלת תועלת רבה בכל הקשור לניקוי הגוף, מערכת חיסונית בריאה ואף גם תשפיע בצורה ישירה על גמישות העור, על הברק של העור שלנו ועל השומניות בו. לכן פעם הבאה שאתם אומרים "עוד מעט" לכוס מים צוננים תחשבו על הפנים שלכם.

הכל מתחיל בתזונה נכונה ובריאה

בדומה למים שאנחנו שותים אנו למדים כי תזונה משפיעה על כל אספקט בחיים שלנו, החל מהאנרגיה שלנו במהלך היום, דרך הבריאות הכלכלית והמערכת החיסונית שלנו, מחלות שונות וגם על עור הפנים והגוף. לכן על מנת לשמור על עור הפנים בצורה מיטבית אנו ממליצים לכם לגשת בצורה נכונה אל המזון אותו אתם אוכלים – אכילת מזון בריא הכולל ירקות, פירות, חלבונים, פחמימות וסיבים תזונתיים יעזרו לנו לשמור על הבריאות הכללית שלנו וגם על עור הפנים. לא מעט מחקרים שפורסמו במרוצת השנים מספרים על כך שעור יבש, מגורה וגם עור בעל אקנה הופך לחמור יותר לא מעט פעמים כתוצאה מתזונה לקויה. שימו דגש על התזונה שלכם.

חודשי החורף – אוויר יבש בקרבת הפנים שלנו

בחודשי הקיץ אנו נרצה להשתמש בתכשירים אשר מגנים עלינו ביציאה מהבית, אך חודשי החורף מעט מסובכים עבורנו ולעיתים גם גורמים ליובש חמור לעור שלנו כאשר אנחנו בבית. לרוב בחודשי החורף אנו נדליק מפזרי חום, מזגנים ושאר אמצעי חימום המוציאים אוויר יבש, אותו אוויר יבש מייבש גם אותנו וגם את עור הפנים שלנו – ההמלצה שלנו היא להדליק את אותם אביזרי חימום לפרקים מוגדרים מראש ולא ארוכים, כמו כן אפשר לשלב אותם עם פתיחה של חלון ו/או להביא לחדר קערה עם מים שתדאג לכך שיהיה לחות באוויר באופן קבוע.

טיפוח עור הפנים שלנו – איך לעשות זאת בצורה נכונה?

הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו ואנחנו תמיד נרצה להיראות במיטבנו, אם נסתכל על מלאכת טיפוח עור הפנים או נראה שיש "משולש קדוש" אליו אנו נצטרך להיצמד:

  • תזונה נכונה (לרבות מים) – כמו שהבנתם תזונה נכונה ושתייה נכונה הם אבני היסוד של הגוף שלנו ומשפיעים רבות על טיפוח עור הפנים שלנו. לכן אנו ממליצים לכם לדאוג לאכול ולשתות את הכמויות הרצויות ביום ולפי תפריט "בריא" ולא מזיק.
  • ניקוי עור הפנים לצד הזנה – אנו נרצה לנקות את עור הפנים שלנו מדי יום יחד עם תכשירים המיועדים לכך לרבות מי וסבון פנים. כמו כן, אנו נרצה להזין את עור הפנים שלנו עם סרומים ושאר מוצרים המשמשים כמוליכי לחות ומסיעים לחדירה וספיגה של החומרים.
  • לחות יום יומית – אנו נרצה לעבוד עם מותג נחשב בתחום אשר מתאים מוצרי לחות יום-יומית לסוג הפנים שלנו.

החשיבות ברכישת מוצרי טיפוח לעור מחברה המתמחה בתחום

כיום באינטרנט ניתן למצוא מגוון רחב של עצות, טיפים ושאר ירקות בקשר לעור הפנים שלכם. יחד עם זאת מעבר לטיפים הרגילים אנו ממליצים לכם להיעזר בבעל מקצוע ו/או בחברה המתמחה במוצרי טיפוח לעור אשר תדע לאפיין יחד איתכם את סוג העור שלכם, את הצרכים שלכם, את שגרת היום-יום שלכם ולהתאים עבורכם מוצרי טיפוח לעור שנפתרים "בהתאמה אישית" עבורכם. לפני שאתם ממהרים לנסות טריק חדש, תרופת סבתא או אפילו למרוח מוצר המיועד לפנים מחברה בעלת שם אנו מציעים לכם לחכות מעט ולבדוק עם בעל מקצוע המתמחה בתחום. כמו כן, כמו כל מוצר הקשור לעולם הטיפוח אנו מציעים לכם לנסות אותו על שטח קטן בפנים בתור התחלה כך תוכלו לראות האם יש אלרגיות כאלו ו/או אחרות אל המוצר.

אמרתם טיפוח נכון של העור אמרתם זינה ביוטי

הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו. זינה ביוטי הינה אחת החברות המובילות בישראל בעולם טיפוח הפנים והפכה בשנים האחרונות לביטוי שגור בתחום ולבחירתן הטבעי של אלפי אנשים ברחבי הארץ. אנו מאמינים כי היופי אינו חיצוני בלבד אלא משקף את האהבה וההערכה לגוף ואת הבחירה הבלתי נלאית במוצרים איכותיים המבוססים על גבי חומרים טבעיים. האהבה לטיפוח הגוף והנפש לצד הידע בעולמות הרפואה הם אלו שהפכו את זינה ביוטי לשם ודבר בתחום.

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים המיועדים לגברים ונשים בכל הגילאים המותאמים בצורה מושלמת אל האקלים במדינת ישראל. כל המוצרים הינם מוצרים רפואיים, בעלי חומרים ורכיבים טבעיים, איכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור זינה ביוטי.

 


שתף את הפוסט



הפוסט הבא →