ClickCease מאיזה גיל כדאי לטפח את עור הפנים: מדריך מפורט | Zeina Beauty

משלוח חינם מעל 299 ש"ח

מאיזה גיל כדאי לטפח את עור הפנים

פורסם ע"י Sana Shehadeh בתאריך

מדובר באחת השאלות הנשאלות ביותר בעולמות הטיפוח. מה הוא הזמן הטוב ביותר לטפח את עור הפנים שלנו ואיך נרצה לעשות זאת בצורה נכונה. אנו מאמינות שיש לכן לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך זינה ביוטי פה לעשות לכן מעט סדר.

עושים סדר: מתי כדאי להתחיל לטפח את עור הפנים?

עור הפנים שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו אל מול העולם, אין ספק שפנים יבשות ומגורות משפיעות עלינו רבות במשך היום. כאשר הפנים שלנו זוהרות, חלקות וקורנות כך גם אנחנו ותחושת הביטחון הכללית שלנו. אך השאלה היא מתי כדאי להתחיל לטפח את עור הפנים שלנו?

אנו למדות שטיפוח עור הפנים צריך להיעשות בצורה נכונה וחכמה כבר מהגילאים הצעירים. אנו נרצה לשמור על ניקיון עור הפנים שלנו, רמת הלחות של הפנים ואף במקרים מסוימים גם להסיר את התאים המתים ולבצע ניקוי ייסודי יותר לעור.

העור שלנו במהלך השנים מושפע לא מעט משינויים הורמונליים, זה מתחיל כבר בגיל ההתבגרות וממשיך לגילאי העשרים, ה-30 וכן הלאה. כתוצאה מן השינויים ההורמונליים אנו רואים מגוון רחב של תסמינים על גבי עור הפנים – עור יבש, עור שמנוני למגע, נקודות שחורות, אקנה ופיגמנטציה בעור. ככל שאנחנו נתחיל את תהליכי הניקיון והשמירה על העור כמה שיותר מוקדם כך נוכל לשמור על עור הפנים שלנו חיוני ואף להאט את תהליכי ההזדקנות של העור.

התאמה של מוצרי פנים לתקופות בחיים

נשים רבות לבטח קוראות את זה ותוהות האם גם הילדות שלהן צריכות להשתמש באין ספור מוצרי פנים לשם שמירה על החיוניות ועור הפנים, חשוב לציין שיש לבצע התאמה של מוצרי פנים לתקופות מסוימות בחיים. ילדה צריכה להיות ילדה ואנו לא מצפות ו/או רוצות שילדה בת 11 תמצא את עצמה מתעסקת ברוטינה של אין ספור קרמים וסרומים לפנים. אנו נרצה להתאים את מוצרי הפנים לתקופות השונות בחיים ובהתאם למצב העור.

בגילאי העשרה אנו נרצה לשמור על ניקיון הפנים שלנו ולספק לו הגנה בדמות מקדם הגנה אל מול נזקי מזג האוויר, בגילאי העשרים אנו נרצה לתת לפנים שלנו גם לחות בהתאמה ולקראת גילאי ה – 30 אנו נרצה להתחיל לחשוב בהתאמה גם על שימוש במוצרי אנטי אייג'ינג אשר יעזרו לנו לשמור על העור שלנו ולעכב הזדקנות.

חשוב לציין שהתאמה של מוצרי פנים צריכה להיעשות בהתאם לגיל, בהתאם למצב העור ולציפיות ומטרות של הלקוחה, לכן אין איזה "תכשיר קסם" שישנה לכן את העור אלא קיים הצורך בהתאמה אישית של תכשיר מסוים לפנים שלכן. כמו כן, תכשיר שעבד עליכן בחלק אחד של החיים לאו דווקא ייתן מענה בעתיד לסוגיה אחרת. לכן אנו רואים חשיבות ברכישה של מוצרי פנים מחנות המתמחה בתחום אשר תעזור לכם לאפיין בדיוק את המוצרים שאתן צריכות.

שימוש במקדם הגנה – חשוב במציאות הישראלית

אנו מאמינות ששימוש במקדם הגנה הוא אחד הדברים החשובים ביותר וחשוב להנחיל את עניין מקדם ההגנה כבר מגיל קטן אצל הילדים שלנו. באקלים הישראלים הנוטה להיות חמים במיוחד ברוב עונות השנה אנו רואים משמעות גדולה וניכרת בכל הקשור לשמירה על עור הפנים. לכן אנו נרצה להשתמש בקרם לחות המכיל מקדם הגנה ו/או לחילופין להשתמש במקדם הגנה ייעודי.

מספר טיפים שיעזרו לנו לשמור על עור הפנים

בסופו של יום שמירה על הפנים לא מסתכמת אך ורק בתכשירים ואנו רוצות לצייד אותך במספר טיפים שיעזרו לך לשמור על עור הפנים שלך.

  • מים זה שם המשחק – מים מהווים חלק בלתי נפרד מן הגוף שלנו, הלכה למעשה רוב הגוף שלנו בנוי ממים. אנו ממליצות לכן לשתות לפחות כ – 8 כוסות מים ביום על מנת שתוכלו לספק נוזלים בצורה מספקת לגוף שלכן. כמו כן מים מהווים חלק בלתי נפרד ממגוון רחב של פעולות בחיינו, עוזרות לנו להגביר את תחושת השובע, תורמות לעור הפנים ובפיתוח שריר לאחר פעילויות גופניות.
  • ידע זה כוח - אנו מאמינות שידע זה כוח, לכן אנו ממליצות לך להתייעץ עם אשת מקצוע המתמחה בתחום אשר תאבחן את סוג העור שלך ותעזור לך לבנות שגרת טיפוח יעילה לאורך זמן.
  • סיגריות – מעבר לכך שזה לא בריא, גורם לריח רע מהפה, לא מזמין במיוחד ולוקח לא מעט מן המשכורת החודשית שלך הוא גם משחרר רדיקלים חופשיים אשר פוגעים בעור בצורה ישירה ואף פוגעים ביכולת של העור לייצר לחות ולספוג ויטמינים חיוניים.

החשיבות ברכישה חנות המתמחה בתחום

אנו רואות חשיבות ברכישה מחנות המתמחה בעולמות הביוטי והטיפוח אשר תדע לאפיין יחד איתך את הצרכים שלכם ותתאים עבורך את המוצרים שאת באמת צריכה בהתאם לאפיון של כל הנתונים אודותייך והמצב הקיים בעור הפנים שלך.

זינה ביוטי הינה אחת מן החנויות המובילות בישראל בעולמות הביוטי ומתמחה במוצרים איכותיים מחומרים טבעיים המיועדים לעור הפנים ולאקלים הישראלי. כל המוצרים המופיעים בזינה ביוטי הינם מחומרים טבעיים ומהווים את אהבתנו וההערכה הבלתי נגמרת שלנו אל גוף האדם. באתר ניתן למצוא את המותגים המובילים ביותר: Biofor, HL, Kadir, Tapuach,  לצד מותגים מובילים נוספים.

אנו מזמינות אותך לשיחת ייעוץ בה נתאים עבורך את שגרת הטיפוח הטובה ביותר ונצייד אותך בטיפים לשגרת טיפוח פנים נכונה.

אמרתם טיפוח עור הפנים – אמרתם זינה ביוטי

 


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →