ClickCease אילו מוצרי טיפוח יעלימו אקנה במהירות: מוצרים מומלצים | Zeina Beauty

משלוח חינם מעל 299 ש"ח

אילו מוצרי טיפוח יעלימו אקנה במהירות?

פורסם ע"י Sana Shehadeh בתאריך

אקנה נחשבים לאחד מן הבעיות השכיחות ביותר בקרבי מבוגרים ובני נוער. הלכה למעשה למעלה מ-70% מן בני הנוער סובלים מאקנה ברמות משתנות במהלך גיל ההתבגרות כתוצאה משינויים הורמונליים. אנו מאמינות שיש לכן לא מעט שאלות בכל הקשור למוצרי טיפוח אשר יעזרו לכן להעלים אקנה במהירות, בדיוק לשם כך זינה ביוטי פה לעשות לכם מעט סדר.

לפני הכל – מה זה אקנה?

ממש לפני שאנחנו מתחילות לדבר על מוצרי טיפוח אשר יעזרו להעלים אקנה במהירות מוטב שנבין מה זה אקנה. אקנה הינה מחלת העור אשר מגיעה כתוצאה מהפרעות בזקיק השערה ובלוטות החלב ביחידה הפילוסבאצית. אנו רואים מגוון רחב של היבטים המשפיעים וגורמים למצבים אלו, ביניהם ניתן לראות: שינויים הורמונליים, יצירה מוגברת של חלב בבלוטות, תזונה לא נכונה ומבוקרת, רדיקליים חופשיים, חיידקים באוויר ועוד. במהלך תהליכים דלקתיים של העור רמת הpH בעור עולה ולפיכך נוצרים פצעי אקנה. פצעים אלו פוגשים למעלה מ – 70% מן בני הנוער במהלך חייהם ו-80% מן אוכלוסיית העולם במהלך חייהם.

מה הם הגורמים לאקנה?

אנו רואים מגוון רחב של גורמים לאקנה, בין הגורמים העיקריים אנו רואים:

  • גנטיקה – כמו בהמון נושאים אחרים הקשורים לגוף האדם כך גם כאשר אנחנו מדברים על אקנה אנו רואים קשר ישיר בין גנטיקה לבין התפרצות של אקנה. בהנחה ואחד מהוריכם סבל מאקנה בתקופות הנערות שלו אין מן הנמנע שזה השליך גם עליכם וישליך גם על ילדיכם ברמות משתנות בעתיד.
  • לחץ וחרדה – במהלך החיים אנו סובלים מלחץ וחרדה ולא מעט תהיות, אלו יכולים להיות ממגוון רחב של סיבות. לא מעט מחקרים קושרים בצורה ישירה בין מתח, חרדה ולחץ לבין היווצרות של אקנה ופצעונים על גבי הפנים.
  • תזונה – תזונה היא חלק בלתי נפרד מן החיים שלנו, אוכל ומים כאחד. במקרים בהם התזונה איננה נעשית בצורה נכונה ומבוקרת, שימוש מוגבר במזון עתיר בסוכרים ושומנים יכול לגרום להחמרה במצב של אקנה קיים.
  • שינויים הורמונליים – כתוצאה משינויים הורמונליים של גיל ההתבגרות, מחזור חודשי ואף הריון אנו רואים נטייה להתפרצות של אקנה ו/או החמרה באקנה קיים.
  • תרופות – אנשים רבים המשתמשים בתרופות שונות לרבות תרופות סטרואידיות נוטים לפתח תסמינים, אקנה ופצעונים בפנים הוא אחד מהם.
  • תאי עור מתים – כתוצאה מלכלוך הנמצא על גבי הפנים לצד תאי עור מתים אנו רואים התפרצות של אקנה.

חשוב לציין שכל התפרצות של אקנה הוא סיפור בפני עצמו, הסיבה של האקנה שלי לאו דווקא תהיה זהה לסיבה של האקנה שלך – לכן קיים הצורך בהתאמה אישית של הטיפול והבנה של המצב הקיים.

"האם ניתן לטפל באקנה ללא טיפול תרופתי כימי?"

כיום אנו רואים מגוון רחב של תרופות כימיות הניתנות לאקנה והורים מודאגים רבים תוהים האם ניתן לטפל באקנה ללא טיפול תרופתי כלל, התשובה היא חד משמעית כן. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של תכשירי פנים העשויים אך ורק מחומרים טבעיים ומיועדים לעור הפנים ולאקלים הישראלי אשר מצליחים לתת מענה איכותי ונקודתי לאקנה – כל המוצרים באתר של זינה ביוטי הינם מוצרים העשויים מחומרים טבעיים.

יחד עם זאת במקרים מסוימים של אקנה ובהתאם להמלצת הרופא אנו נרצה לשלב בין טיפול תרופתי לבין שימוש נכון במוצרי טיפוח לעור הפנים במטרה לשמור על עור הפנים חיוני ולעזור לו לייצר את כל הויטמינים והמינרלים להם הוא זקוק.

התאמה של מוצרי טיפוח לעור הפנים שלכן

לאחר שהבנו מה זה אקנה ומה הסיבות בגינן אנשים ובני נוער בעיקר סובלים מאקנה אנו נרצה להבין את החשיבות בהתאמה של מוצרי טיפוח לעור הפנים שלנו. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי טיפוח לעור הפנים שלנו אשר תפקידם להעניק מעטפת מלאה לעור הפנים. במקרה של אקנה בעור הפנים אנו נרצה לשים דגש על מספר מוצרי טיפוח:

  • ניקוי וחיטוי הפנים – ­בראש ובראשונה אנו נרצה להתאים עבורנו מוצרים אשר תפקידם לנקות ולחטא את הפנים שלנו. באמצעות תכשירים אלו אנו יכולים להרחיק חיידקים מן עור הפנים, להוריד תאי עור מתים ולכלוך ולמנוע מצבים בהם מצטברים חומצות חלב בעור.
  • מסכות ו/או קרמים המסירים תאי עור מתים – כיום ניתן למצוא מגוון רחב של תכשירים לרבות מסכות, קרמים ואף סרומים אשר מכילים מרכיבים שעוזרים לנו לשמור על עור הפנים. תכשירים אלו מכילים חומרים אשר עוזרים לנו לבצע "פילינג" לעור הפנים ולהסיר תאי עור מתים ולעודד התחדשות של תאי עור חדשים.
  • שמירה על לחות העור – לאחר שניקינו וחיטאנו את הפנים והסרנו תאי עור מתים מן הפנים אנו נרצה לשמור על לחות הפנים שלנו. אנשים רבים נוטים לחשוב שקרם לחות על גבי אקנה יכול רק לעודד הופעה של פצעונים נוספים אך מדובר בטעות מן היסוד. קרם לחות הינו הכרחי לשם שמירה על העור ולמניעת יובש, אנו נרצה לבחור בקרם לחות שאיננו שומני אשר יעזור לנו לאזן את רמת הסבום בעור.

זינה ביוטי הינה אחת מן החנויות המובילות בישראל בעולמות הטיפוח ו-הביוטי ומתמחה בהתאמה של מוצרי טיפוח להעלמת אקנה. אנו מזמינות אתכן לשיחת ייעוץ בה נתאים עבורכן את התכשירים הטובים ביותר עבורכם – בהתאם לגיל, מצב האקנה ולדרישות השונות שלכן. כל המוצרים אצלנו הינם מוצרים טבעיים המיועדים לעור הפנים ולאקלים הישראלי כאחד ומן המותגים המובילים ביותר בעולם.

מזמינות אתכן לבחור נכון – זינה ביוטי.


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם