ClickCease למה חשוב להשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג לטיפוח יומיומי – Zeina Beauty

משלוח חינם מעל 299 ש"ח

למה חשוב להשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג לטיפוח יומיומי

פורסם ע"י Sana Shehadeh בתאריך

אנו מניחים שיצא לכם לשמוע לא מעט את הביטוי "אנטי אייג'ינג". אנו רואים חשיבות רבה בשימוש במוצרים אלו לשם שמירה על עור הפנים לצד זירוז תהליך התחדשות העור שלנו. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות שימוש במוצרי אנטי אייג'ינג בדיוק לשם כך זינה ביוטי פה בכדי לענות על כל השאלות הרלוונטיות.

עושים מעט סדר: מה זה אנטי אייג'ינג?

לפני שאנחנו מתחילים לדבר על החשיבות במוצרי אנטי אייג'ינג לטיפוח יום-יומי מוטב שנבין מה אלו אותם מוצרים. כאשר אנחנו מדברים על אנטי אייג'ינג (Anti-Aging) אנו מדברים על תכשירים אשר תפקידם לעכב את תהליכי ההזדקנות. אנו למדים כי אנטי אייג'ינג כיום נחשב מגיל 32. בשנים האחרונות אנו מדברים על מוצרים אלו אנו מדברים על מוצרים אשר עוזרים לנו להאט את תהליכי ההזדקנות של העור ולתת לנו מעטפת מלאה לעור הפנים. לרבות טיפול במקרים כמו: קמטים, כתמים, גוון שהופך לעמום יותר, עור אשר מאבד מן הנעורים שלו, עור יבש ולא חיוני.

קמטים – מאיפה הם מגיעים?

קמטים הינם חלק בלתי נפרד מן תהליכי ההתבגרות שלנו, אנו לרוב נראה אותם בעיקר אצל שכבות העור אשר חשופות לעור השמש בצורה ישירה. לרוב: פנים, ידיים ואמות. יחד עם זאת אנו למדים כי ישנה חשיבות רבה גם לגנטיקה של כל אדם בכל הקשור למבנה עורו ומרקמו. כאשר אנחנו מדברים על קמטים אנו רואים מספר רחב של היבטים המשפיעים בצורה ישירה:

  • חשיפה לשמש – חשיפה ישירה לשמש לרבות קרינה אולטרה סגולה מזרזים בצורה ישירה את תהליך ההזדקנות הטבעית. חשיפה לאור ולקרינת UV ישירה מפרקים את רקמות החיבור של העור ואת הסיבים החשובים – קולג'ן ואלסטין. כתוצאה מכך אנו למדים כי העור מאבד מן הגמישות, האלסטיות והכוח שלו ומתחיל להתקמט.
  • עישון ונזקי מזג האוויר – עישון פוגע לא רק בבריאות הפיזית שלנו אלא גם בבריאות האסתטית שלנו. עישון מאיץ בצורה משמעותית את תהליך ההזדקנות של העור – אנו תמיד מציעים להיפרד מן הסיגריות. כמו כן נזקי מזג האוויר גם הם משפיעים על הופעתם של קמטים.
  • איך לא: הגיל – אחד ההיבטים המשפיעים ביותר על הקמטים שלנו הוא הגיל. ככל שאנחנו מתבגרים אנו רואים שהעור שלנו הופך באופן טבעי לפחות אלסטי מפעם, יבש ולעיתים גם שביר. שמנים טבעיים אותם הגוף ייצר בעבר בצורה קבועה כבר לא מיוצרים כמו פעם וכתוצאה מכך אנו רואים עור מקומט ורפוי יותר.

מה הם היתרונות של שימוש במוצרי אנטי אייג'ינג?

כאשר אנחנו מדברים על שימוש במוצרי אנטי אייג'ינג אנו רואים מגוון רחב של יתרונות, לרבות:

  • הידוק העור
  • עור זוהר
  • עור אלסטי
  • עור נעים למגע
  • עלייה ברמת הביטחון העצמי
  • מניעת כתמי גיל
  • מניעת שינויי צבע בעור
  • טיפול בעור עמום ולא חיוני

ככל שתטפלו מוקדם כך הטיפול יהיה יותר אפקטיבי

מוצרי אנטי אייג'ינג הפכו בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי א.נשים ברחבי הארץ. הלכה למעשה ככל שנתחיל לטפל מוקדם יותר בנזקי האנטי אייג'ינג כך הטיפול יהיה אפקטיבי הרבה יותר. כאשר אנחנו מדברים על חומרי אנטי אייג'ינג אנו מדברים על חומרים אשר פועלים ללא לאות לשם עיכוב הזדקנות ועוזרים לנו לשמור על עור הפנים מפני רדיקלים חופשיים המסתובבים. בין חומרי האנטי אייג'ינג אנו רואים מגוון רחב של נוגדי חמצון, חומצות, מינרלים, שומנים טבעיים ו-ויטמינים.

אנו נרצה להתחיל את הטיפול בגיל צעיר ככל האפשר כאשר עור הפנים שלנו הינו רפוי ואיננו מושפע מחשיפה רבה לשמש, נזקי מזג האוויר, עישון והגיל. יחד עם זאת גם טיפול בגיל מאוחר יותר מבטיח הקלה בצורה משמעותית בקמטים ובנזקי האנטי אייג'ינג.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במוצרי אנטי אייג'ינג

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי אנטי אייג'ינג, אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברה המתמחה בתחום אשר מספקת מעטפת של מוצרים המתאימים למגוון רחב של סוגי עור. יש לבדוק שהחברה שאיתה אנו עובדים הינה חברה בעלת ניסיון לצד ותק ומוניטין בתחום לצד חוג לקוחות רחב אשר יכול להעיד על פועלה. כמו כן אנו נרצה לרכוש מוצרים איכותיים מחומרים טבעיים.

האם ניתן להתאים מוצרי אנטי אייג'ינג בהתאמה אישית?

אנו מאמינים כי בחירת מוצרי אנטי אייג'ינג איננה מלאכה פשוטה וצריכה להיעשות בליווי של בעלת מקצוע המתמחה בתחום. למעשה, כיום מסתובבים מגוון רחב של מוצרים המכילים חומרים כימיים אשר יכולים לגרום ליותר נזק מאשר תועלת. אנו בזינה ביוטי מעריכים את הגוף שלנו ובוחרים אך ורק במוצרים איכותיים מחומרים טבעיים, האהבה המשותפת לטיפוח הגוף והנפש בשילוב עם הידע מעולם הרפואה – הם אלו ששמים את זינה ביוטי בקדמת הבמה.

בזינה ביוטי אנו נותנים לכם את האפשרות ליהנות מהתאמה אישית מלאה של מוצרי אנטי אייג'ינג המתאימים במיוחד עבורכם.

מוצרי אנטי אייג'ינג זה זינה ביוטי

זינה ביוטי הינה חנות המתמחה במוצרים איכותיים מחומרים טבעיים המיועדים לעור הפנים ואקלים הישראלי. כל המוצרים באתר משקפים את אהבתנו והערכתנו לגוף ועשויים מחומרים טבעיים בלבד. המוצרים מתאימים למגוון רחב של נשים וגברים בכל הגילאים ומותאמים בצורה מושלמת אל האקלים הישראלים.

כל אחד מן המותגים באתר נבחרו בקפידה ונחשבים למותגים של החברות המובילות ביותר, בניהם ניתן למצוא את: Biofor, HL, Kadir, Tapuach, ורבים וטובים אחרים.

בוחרים נכון – בוחרים זינה ביוטי.


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →