ClickCease מה זה פילינג ואיך עושים את זה נכון? כל המידע החשוב – Zeina Beauty

משלוח חינם מעל 299 ש"ח

מה זה פילינג ואיך עושים את זה נכון

פורסם ע"י Sana Shehadeh בתאריך

בשנים האחרונות בכל מקום שנלך אנחנו נשמע את המונח "פילינג", יחד עם זאת גברים ונשים רבות תוהות מה זה פילינג, איך עושים את זה נכון ומה הם היתרונות בפילינג. זינה ביוטי החליטה להרים את הכפפה ולעשות לכם מעט סדר כך שבשנת 2023 אתם תדעו איך לגשת בצורה נכונה וחכמה אל המלאכה.

לפני הכל – מה זה פילינג לפנים?

רוב האנשים איתם אנו באים בממשק יכולים לספר לנו על החשיבות של שמירה על ניקיון העור והזנת העור אך יחד עם זאת פילינג נשמע עבורם מעט זר. פילינג בשונה מתהליכי החדרת לחות, מיצוק ושמירה על המצב הקיים הינו תהליך הנעשה במטרה להסיר תאים מתים הנשארים על גבי העור שלכם – מה שעוזר לעור שלכם להישאר חלק יותר, בריא יותר ונקי הרבה יותר לאורך הטווח הרחוק.

אם אנו נדבר על העור שלנו אנו נלמד כי באופן טבעי תאי העור בגופנו לרבות הפנים מתחלפים כל 28 יום על ידי תהליך קילוף מבוקר (שאנחנו לא רואים אותו ברוב המקרים דרך אגב). עם השנים וכתוצאה מנזקי מזג האוויר התהליך הופך להיות איטי ועל פני העור שלנו ניתן לראות לא מעט שכבות של תאים מתים, פיגמנט לא חיוני ושאר תוצאות לוואי. שימוש בפילינג מתאים לכל הגילאים, על אחת כמה וכמה באקלים הישראלי והמזרח תיכוני ועוזר לגרות בניית מרכיבי עור צעירים, מסיר את השכבות הפגומות ומתחיל תהליך בנייה מחודש.

האם פילינג מתאים אך ורק לנשים?

כולם רוצים עור זוהר ובריא, נשים וגברים כאחד. יחד עם זאת פגשנו במרוצת השנים לא מעט גברים ששאלו אותנו "האם פילינג מתאים אך ורק לנשים?", חלקם אפילו מעט התביישו לשאול את השאלה מאחר והמונח "פילינג" מצטייר כמשהו נשי במיוחד. יחד עם זאת התשובה היא חד משמעית – פילינג מתאים לגברים ונשים כאחד. עור הפנים שלנו עובד בצורה דומה בכל הקשור לתאים מתים, עודפי שומן ופיגמנט לא חיוני. אנו ממליצים לגברים לקחת את רוטינת טיפוח הפנים שלהם צעד אחד קדימה ולהצטרף אל מיליוני נשים מאושרות ברחבי העולם שמשקיעות זמן איכות בפנים שלהן.

"האם חייב ללכת לרופא ו/או בעל מקצוע לשם פילינג?"

כיום ניתן לראות מגוון רחב של סוגי פילינג, החל מפילינג שנעשים על ידי רופאים ואנשי מקצוע מן עולמות הרפואה הנקראים פילינג כימי, אחרים הנעשים על ידי קוסמטיקאיות וגם ניתן למצוא לא מעט תכשירים ביתיים איכותיים אשר אושרו על ידי רופאים, בעלי מקצוע מן התחום ומכילים חומרים טבעיים המיטיבים עם העור שלנו ועוזרים לנו לקדם את תהליכי חידוש העור. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי פילינג איתם תוכלו להשתמש בבית בביטחון מלא וללא שום בעיות.

באילו מקרים אנו נרצה לעשות פילינג?

העור שלנו אוהב לתת לנו אזהרות כל מה שיש לנו לעשות זה רק להקשיב לו ולדעת לתת לו את המענה הטוב ביותר. אנו נרצה לעשות פילינג כאשר נסבול מקמטים, עור חסר ברק ולא חיוני, יובש כללי בפנים ובשורה התחתונה – כל פעם שנרצה להראות לעור הפנים שלנו שאנחנו דואגים לו, רוצים בטובתו ולשפר את המראה הכללי.

מה הם היתרונות בפילינג המותאם אישית לפנים שלנו?

כאשר אנחנו מדברים על פילינג המותאם אישית לפנים שלנו אנו רואים מגוון רחב של יתרונות אשר הפכו מוצר זה לאחד מן המוצרים הנמכרים והשכיחים ביותר בעולם טיפוח הפנים והגוף. בין היתרונות ניתן לראות:

  • פילינג תורם רבות בטיפול של אקנה ודלקות בפנים
  • אנשים רבים משתמשים בפילינג על מנת להפחית מראה "קמטוטי" בפנים
  • פילינג לפנים עוזר לשפר את גוון העור ופועל ללא לאות לשם הסרת תאים מתאים מהפנים
  • מסייע בתחלופה של התאים בעור ושומר על העור חיוני ובריא
  • עוזר לעור לשמור על מראה בריא וצעיר לאורך זמן
  • משפר את מרקם וגוון העור שלנו
  • ניתן להתאים את סוגי הפילינג השונים אל סוג העיר שלנו ובכך לקבל מעטפת מלאה

איך לדעת מה הוא סוג הפילינג הטוב ביותר עבורי?

לכל אחד מאיתנו יש סוג עור אחר, על מנת להתאים את סוג הפילינג הטוב ביותר עבורכם אנו מציעים לכם לפנות אל בעל/ת מקצוע המתמחים בתחום אשר ידעו לאפיין את סוג העור שלכם, את האלרגיות השונות שלכם ולהתאים עבורכם בהתאמה ובאפיון אישי את סוג הפילינג הטוב ביותר עבורכם.

מדוע מומלץ לבחור בפילינג של זינה ביוטי?

אם חיפשתם אחר מוצרי פילינג הרי לכם שהגעתם למקום הנכון ביותר עבורכם. זינה ביוטי הינה אחת החנויות המוערכות והפופולריות ביותר בישראל בעולמות טיפוח הגוף והפנים ומספקת עבורכם מגוון רחב של מוצרי פילינג בהתאמה אישית לצרכים שלכם לצד ליווי, אפיון העור שלכם ועזרה בבחירת המוצרים הנכונים.

כל המוצרים בזינה ביוטי הינם מוצרים רפואיים הפועלים על בסיס חומרים טבעיים. אנו מזמינים אותך לבחור נכון – זה הזמן שלך לבחור זינה ביוטי.


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →