ClickCease אלו תכשירים מומלצים לחידוש ושיקום העור – Zeina Beauty

משלוח חינם מעל 299 ש"ח

אלו תכשירים מומלצים לחידוש ושיקום העור

פורסם ע"י Sana Shehadeh בתאריך

מדינת ישראל מתאפיינת באקלים לא פשוט אשר ברוב המקרים לא מיטיב עם העור שלנו, גם שגרת היום-יום האינטנסיבית לא מוסיפה לכך. כיום אנו רואים מגוון רחב של תכשירים לשם חידוש ושיקום העור – אך איך לבחור את התכשיר הטוב ביותר עבורנו? זינה ביוטי פה לעשות לכם מעט סדר.

תאי העור מתחלפים כל 28 יום

לא כולם יודעים זאת אך תאי העור שלנו מתחלפים כל 28 יום. תאים מתים שהיו על גבי העור שלנו נעלמים מן העולם ומגיע תורם של תאים חיים, רעננים וחדישים לעור הפנים שלנו. יחד עם זאת אנו רואים כי ככל שהגיל עולה קצב תחלופת התאים ותאי העור הופך לאיטי מעט ודורש מאיתנו התייחסות והתערבות נקודתית אשר במהלכה אנו נפעל לשם זירוז תאים והסרת תאים מתים.

כיום באתר של זינה ביוטי ניתן למצוא מגוון רחב של תכשירים מומלצים לשם חידוש ושיקום העור אשר מתאימים בצורה מושלמת אליכם, בהתאם למצב העור שלכם, גוון העור, סוג העור וגיל.

בדקו כי אתם רוכשים מחברות אמינות המתמחות במוצרים לחידוש ושיקום העור

כיום ניתן למצוא עשרות חברות אשר מספקות תכשירים מומלצים לחידוש ושיקום העור, אנו נרצה לבדוק כי החברה איתה אנו עובדים הינה חברה אמינה בעלת ניסיון ומוניטין בעולמות אלו. כיום המותגים הבולטים והמובילים ביותר בעולם ומתאימים בצורה מושלמת אל האקלים הישראלי הינם:

אלו החברות המובילות ביותר ומתמחות בחידוש ושיקום עור.

חומצות המיועדות לטיפול בעור הפנים

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא פעם אודות חומצות המיועדות לטיפול וחידוש עור הפנים. אך יחד עם זאת אתן לא בטוחות שאתן יודעות אלו אותן חומצות. הלכה למעשה חומצות אלו מתפקדות כ-רכיבים פעילים לכל דבר ועניין אשר משחקים תפקיד מרכזי בשגרת הטיפוח של העור – דרך חומצות אלו (אותן ניתן למצוא במותגים המובילים אותם ציינו) ניתן להשפיע בצורה ישירה על – חידוש מהיר של תאי העור, תיקון פגמים וליקויים שונים בעור, שיפור מרקם העור, שיפור מראה העור ועוד. כיום אנו רואים מגוון רחב של חומצות כאשר החומצות הבולטות ביניהן:

  • חומצת AHA (אלפא הידורקסי) – חומצה זו נחשבת אחת מן החומצות השכיחות בעולמות הקוסמטיקה. חומצה זו מתאפיינת ביכולת שלה לחדש את עור הפנים, לטשטש ולהבהיר כתמים על גבי עור הפנים. חומצות אלו לרוב יהיו מפוקות חלב, פירות ו/או סוכר ונוכל למצוא אותם בשמות נוספים, לרבות: חומצה ציטרית, חומצה לקטית, חומצה גליקולית ועוד. כמו כן חומצה זו פועלת ללא לאות לשם שיקום רמות הלחות בעור, מזרזת תהליכי קילוף תאי עור ומגבירי את סיבי הקולגן והאלסטין.
  • רטינול (חומצה רטינואידית) – חומצה זו מהווה חלק בלתי נפרד מן החומצות המובילות בעולמות הקוסמטיקה ומסייעת לוויסות ייצור פיגמנט המלנין. חומצה זו תורמת לחיזוק ואלסטיות העור שלנו לצד ייצור של קולג'ן ואלסטין.
  • חומצת BHA (בטא הדירוקסי) – חומצה זו לרוב תהיה חומצה סיליצלית אשר מופקת מדלעת ו/או לחילופין מקליפת עץ הערבה. חומצה זו פועלת לשם חידוש וקילוף העור ועוזרת לאזן בצורה טובה ואיכותית את רמות השומן בעור. כמו כן, היא בעלת תכונות אנטי דלקתיות רבות – מה שהופך אותה למושלמת עבור עור שומני ולשם טיפו בדלקת עור.
  • חומצה היאלרונית – חומצה זו הינה אחת מן החומצות אשר נמצאות באופן טבעי בגוף שלנו. חומצה זו עוזרת לנו לשמור על עור פנים בריא, חזק ואלסטי תוך כדי שמירה מיטבית על הלחות בעור.
  • חומצה אקסורבית (ויטמין C) – חומצה זו נחשבת לאחת מן נוגדי החמצון האיכותיים ביותר הקיימים כיום בטבע. אנו נשתמש בחומצה זו לשם הבהרת העור, פעילות כנגד דלקות ולמראה חיוני ובריא של העור.

לצד אלו ניתן למצוא עוד מגוון רחב של חומצות ותכשירים אשר משפיעים בצורה ישירה על העור ותורמים לשם חידוש ושיקום העור – אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם זינה ביוטי על מנת להתאים עבורכם את התכשירים המומלצים ביותר עבורכם.

האקלים הישראלי

האקלים הישראלי נחשב לאקלים אשר מתאפיין בשינויי מזג אוויר קיצונים במיוחד, אותם שינויי מזג אוויר מגבירים את תחושות היובש בפנים, אדמומיות ואף פוגעים בלחות הכללית של העור. כתוצאה מכך א.נשים רבים מוצאים את עצמם סובלים מיובש בעור, חצקונים, פצעונים, נקבוביות פתוחות והצטברות של חומרים מזהמים. יש לפעול לשם רכישת תכשירים מומלצים לחידוש ושיקום העור אשר מתאימים את עצמם לאקלים הישראלי – כל המוצרים באתר של זינה ביוטי נבדקו על ידינו ומותאמים לאקלים הישראלי בצורה מלאה.

התאמת תכשירים מומלצים בהתאמה אישית לעור שלכם

נשים רבים תוהות האם ניתן להתאים תכשירים בהתאמה אישית או שמא יש לרכוש מוצרים גנריים אשר "מתאימים לכולן". אנו למדים כי התאמת תכשירים מומלצים צריך להיעשות בליווי של בעלת מקצוע המתמחה בתחום ובהתאם למטרות ולסוג העור שלך. אנשי המקצוע של זינה ביוטי עומדים לרשותך ונותנים לך את האפשרות לקבל ייעוץ חינם בכל רגע בכל הקשור להתאמת המוצר הטוב ביותר עבורך. אנו נרצה לרכוש מוצרים המתאימים לעורנו, גוון העור שלנו וסוג העור שלנו וכאלו המיוצרים אך ורק על ידי חברות בעלות מוניטין בעולם הקוסמטיקה והאנטי אייג'ינג.

התבססו על תכשירים מחומרים טבעיים ולא כימיים

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של תכשירים המבוססים על גבי מוצרים כימיים, אנו נרצה לעבוד אך ורק עם מוצרים טבעיים המופקים מן הטבע. מוצרים אלו נותנים לעורכם מעטפת מלאה לצד שמירה על עור הפנים ומותאמים בצורה מושלמת אל האקלים הישראלי.

אמרתם תכשירים מומלצים לחידוש העור – אמרתם זינה ביוטי

 

 


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →